همدلی

همدلی با همدردی فرق می کند

همدلی

همدلی با همدردی فرق می کند

تا حالم را از دریچه چشمم نگاه نکنی همدل نیستی شاید فقط یک همدردی

آخرین مطالب

اتفاق عجیب

يكشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۷، ۰۸:۰۵ ق.ظ

یادمه یک بار ماهی جان توی وبلاگش پرسیده بود اگه شوهر دوستتون را ببینین که بهش خیانت کرده چی کار می کنین . اون روز خیلی فکر کردم و بعد گفتم هدایتش می کنم بره پیش مشاور.

حالا من بعد از 7 ماه رفتم تهران وسط یک شهر چند ده میلیونی باید شوهر دوستم را با دوست دخترش ببینم ؟!!!!!!

نتونستم به دوستم بگم . همسر محترم فرمودن اگه بگی زندگیشون را به هم ریختی و تو مسئولی . هرچند دوستم تقریبا این قضیه را خودش حس کرده و می دونه 

شما باشین چه کار می کنین ؟

  • جویا جوادی

نظرات  (۲)

من اگر کسی شوهرم رو با یه زن ببینه توقع دارم بهم بگه و بنابراین خودم هم اگر ببینم میگم و البته تلاش می کنم کمکش کنم 
پاسخ:
از واکنشش و بهم خوردن زندگیش می ترسم
  • صندلی راحتی
  • تصور روزهایی که کسی میدونسته من سرم کلاه رفته وبهم نگفته عذاب اوره من باشم هدایتش میکنم 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی